در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

امروز با خودم فکر می‌کردم داغ و داغدار شدن چه کلمه مناسبیه برای از دست دادن عزیزانت. من پارسال عمویم و به خاطر کرونا از دست دادم خیلی ناراحت شدم و به هر مناسبتی که یاد ایشون‌ می‌افتادم اشکم سرازیر می‌شد اما داغدار نبودم داغدیده نشده بودم و چه اشتباه فکر می‌کردم که با خانواده عمویم همدردم.

از وقتی بابا رفته و داغدار شدم همه لحظاتم با غمی عمیق عجین شده انگار واقعا یه داغ گذاشتند روی قلبم که به هیچ عنوان فراموشیش امکانپذیر نیست داغدارم‌ کردند به طوری که حتی در خواب هم سوزش قلبم و متوجه میشم.

جای خالیش چنان تمام لحظاتم و پر کرده که ذهنم جز بابا به هیچی نمی‌تونه فکر کنه. از پله‌ها که میام پایبن به سمت خونه مامان، به پشت درب نگاه می‌کنم و قلبم فشرده می‌شه از نبود کفش‌های بابا ، دلم می‌خواد درب و باز کنم و مثل همیشه بگم بابا سلام ، خونه مامان که هستم به مبلی نگاه می‌کنم که بابا عادت داشت روی اون بشینه و ... دلم برای صداش خیلی تنگ شده.

کاش بودی.

  • هستی ...

یکی از پرسنل زیرمجموعه من آدم درستی نیست شایدم هست و اخلاقش مورد پسند من نیست. رفتار تندی داره و خیلی زود از کوره در‌میره، خشمش و نمی‌تونه کنترل کنه و چون می‌دونه نباید با ارباب‌رجوع بد برخورد کنه بعد از رفتنشون بهشون فحش می‌ده که این عمل خیلی من و ناراحت می‌کنه.

با اینکه خودش زنه نسبت به اطاعت از خانم‌ها جبهه‌گیری خاصی داره و بارها به دوتا مسئول قبلی خودش که خانم بودند جلوی من فحاشی کرده.

خوب تحمل این نوع رفتار برای من خیلی سخته مخصوصا که نیروی من محسوب میشه و باید به نحوه عملکردش نظارت داشته باشم و در انجام برخی وظایف راهنمایی‌اش کنم... از دیگر خصوصیات جالبش زیرآب‌زنی و دروغگویی است. تا به حال دوبار تا مرز اخراج شدن پیش رفته و گریه‌ها و التماس‌ها کرده تا برگرده سرکار. دفعه آخر من باعث شدم که در اخراجش تجدیدنظر کنند، با اینکه می‌دونستم صلاحیت شغلی لازم را نداره اما دلم واسش سوخت و فکر کردم شاید متنبه شده باشه و در رفتارش تجدیدنظر کنه. 

امروز دوباره رفتار جدیدی از خودش بروز داد که باز بهم ثابت شد بی‌خود دلسوزی کردم و باید احساساتم و از کارم تفکیک کنم.(خوبه قاضی نشدم)

  • هستی ...