در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

یلدای ۴۰۰

پنجشنبه, ۹ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۴۷ ب.ظ

هفته گذشته، هفته بسیار پرکاری واسه من بود؛ اول اینکه دوستم بعد از ۴ سال اومد ایران و قرار گذاشتیم هم و ببینیم؛ شنبه ساعت ۴ همگیمون که می‌شیم ۴ نفر خونه مهین بودیم، مهین فرزند سومش تازه به دنیا اومده یعنی شنبه دقیقا ۴۰ روزش بود؛ وقتی دیدمش از اینکه تا این حد کوچولوی تعجب کردم ۲ سال بود نوزاد از نزدیک ندیده بودم و دلم براش ضعف می‌رفت اما بغلش نکردم چون نگران بودم خدای ناکرده بچه بیمار بشه اما مهین بی‌خیال کرونا، متین و داد بغلم و واقعا انرژی گرفتم از بغل کردن نوزاد. خوب؛ دیدن دوباره ملیحه و دورهمی ۴ تاییمون بعد ۴ سال خیلی چسبید کلی گفتیم و خندیدیم و گریه کردم و همدلی کردند و باز خندیدیم...یه روز خوب و با انرژی داشتم طوری که رسیدم خونه تا ۱ نیمه شب هنوز ذوق روزی که گذرونده بودم تو دلم بود و خوابم نمی‌برد.

دوشنبه همگی اومدند خونه من و باز کلی باهم حرف زدیم؛ خوبی جمع دوستانه اینه که همه‌اش حرف داری و حرفات تموم نمی‌شه (الان‌ یادم نمیاد اون روز چی به هم‌ گفتیم فقط یادمه که بهم خوش گذشت خیلی) یهو سارا پیشنهاد داد که اخرهفته بریم خونه مامان ملیحه و شب و باهم بگذرونیم یکم‌که در موردش حرف زدیم و دنبال جایی بودیم‌ که بدون مزاحمت شب و دوستانه باهم باشیم ملیحه پیشنهاد داد دعوتمون کنه هتل و یک شب و باهم تو هتل باشیم.مهین به دلیل داشتن نوزاد گفت نمیاد و یکی از دوستان مشترک سارا و ملیحه که منم دورادور اونو می‌شناختم قرار شد با ما بیاد. 

شب یلدا ۱۴۰۰ از ساعت ۷ شب تا فرداش ساعت ۱۲ ظهر رفتیم هتل قصرطلایی مشهد. کلی شب‌زنده‌داری کردیم و خوش گذشت. صبحانه هتل محشر بود و ملیحه بازم برامون خاطره ساخت. بعد به این نتیجه رسیدیم که فقط ما می‌خواهیم باهم باشیم محلش فرق نداره چه هتل چه خونه هرکدوممون فقط جمع ۴ نفره‌امون باشه بهمون خوش می‌گذره. هتل که بودیم‌ جای خالی مهین پرکردنی نبود.

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی