در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

دور باد آفت دورفلک از جان و تنش

شنبه, ۹ مهر ۱۴۰۱، ۰۷:۴۴ ق.ظ

الان امید و سوار سرویس مدرسه کردم و ازش خداحافظی کردم، ماشین که راه افتاد چشمهای مضطرب امید که به من نگاه می‌کرد اشکم و دراورد. اولین باری که بدون من سوار ماشین غریبه می‌شه، اولین باری که بدون من یا باباش داره جایی می‌ره، قراره بره سرصف وایسته، بره تو کلاس، خودش چاشتش و بخوره و باز وسایلش و بذاره تو کیفش و قراره خودش گلیمش و بکشه بیرون، قراره ظهر خودش با سرویس برگرده. 

تا ظهر که برگرده خونه دلم آشوبه دقیقا مثل روز اول مدرسه امیر.

برای آینده بچه‌هامون، برای امید، برای آزادی..

  • هستی ...

نظرات (۳)

عزیزم

خدا نگهدارش باشه 

-به امید وطنی بهتر برای بچه هامون 

پاسخ:
ممنون عزیزم، 
آمین.
  • نرگس بیانستان
  • خدا برات حفظ کنه الهی

    پاسخ:
    ممنون عزیزم. 
  • آلباتروس ...
  • انشالله که صحیح و سالم برمیگرده یا شایدم برگشته تا الان 

     

    پاسخ:
    ممنونم. اره برگشته خداروشکر.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی