در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

گنه کرد در بلخ آهنگری

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۰۵ ب.ظ

تو روانشناسی یک مکانیسم دفاعی داریم به نام جابه جایی و مفهوم کلی اینه که وقتی از کسی یا چیزی ناراحتی و زورت بهش نمیرسه سر کس دیگه که ضعیف تره و یا برات بی خطرتره خالی میکنی:( همیشه با خودم فکر میکردم چقدر گناه داره اون بنده خدای از همه جا بی خبر که مورد حمله این مکانیسم قرار میگیره و فکر میکردم خودم هیچ گاه از این مکانیسم استفاده نمی کنم. البته مکانیسم های دفاعی ناخودآگاه هستند و برای دفاع از فرد در برابر اضطراب فعال میشن.

هفته پیش بود که مدیر زنگ زد و پیشنهادش و مبنی بر انتقال من به قسمت دیگه داد و گفت مختاری در قبول یا رد پیشنهاد!

و من فردای همان روز یعنی چهارشنبه از مکانیسم جابه جایی استفاده کردم و امروز میشه یک هفته که اعصاب خوردیم و سر عزیزی که میدونم تحمل میکنه خالی کردم و همچنان تا امروز ادامه دادم امروز دوباره مدیر تماس گرفت و قرار شد فردا حضوری باهم صحبت کنیم باز استرسم رفت بالا، نماز و که خوندم توکل کردم و آروم تر شدم. بعد به فکر افتادم که این هفته چقدر خانواده ام و اذیت کردم می تونستم بخندم و نخندیدم. میتونستم باهاشون شاد باشم و نبودم فقط و فقط سر این جابه جایی لعنتی... 

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی