در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

سردرگمی

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۱۳ ق.ظ

فکر کنم کتاب آدمکش کور بود که یه جایی نوشته بود تنها وقتی حقیقت و می نویسی که مطمئن باشی کسی اون مطلب و نمی خونه چون اگر بدونی قراره کسی اون و بخونه شروع میکنی به توجیه کردن خودت تا از قضاوت دیگران در امان باشی. البته چیزی که یادمه این بود.

دلم نمی خواد اینجا خودم و سانسور کنم خدا کنه بتونم.

خیلی سردرگمم و فکر میکنم باید کاری بکنم اما نمی دونم راه درست چیه؟ زندگیم با زندگی کسی گره خورده که خیلی باهم متفاوتیم. ناراحتیش عذابم میده با تمام قلبم ناراحتیش  و احساسش و حس میکنم اما کاری که لازمه رو انجام نمی ده و من فقط بهش نگاه میکنم..می دونم دلش تغییر میخواد اما اینکه حرکتی نمی کنه زجرآوره...و  دیگران وااای که حرفهایشان فقط غمت و زیادتر میکنه و نیش و کنایه هاشون جز اینکه دلسردترت کنه اثری نداره...

خدایا کمکم کن که من با حرف هام تو دل کسی غم نذارم.

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی