در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

۱۲ مرد خشمگین

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۱۱ ب.ظ

این پروسه نظم بخشیدن به هاردم؛ باعث شده تا وقت آزاد پیدا کنم برم سروقت فیلم...

امروز فیلم ۱۲ مرد خشمگین‌و دیدم این فیلم‌و خیلی وقته میخواستم ببینم اما چون صدا با زیرنویس سینک نبود و می دونستم فیلم دیالوگ محوره دوست داشتم زیرنویس مناسب و پیدا کنم اما امروز تصمیم‌ گرفتم این‌ ایراد و تحمل کنم‌و فیلم وببینم.

فیلم هیجان انگیز و لذت بخشی برام‌ بود. آدمها با شخصیت های متفاوت. مسئولیت خطیری که به گردنشون بود. نحوه اثبات و متقاعد کردن خودشون و دیگران. تغییری که تو نظرشون‌ میدادن... و اینکه چقدر خوبه آدم مسئولیتی که بر عهده اش گذاشتن به صورت کامل انجامش بده، یه جا خوندم کار خوب کردن، خوب کار کردن است. 

  • هستی ...

نظرات (۱)

بسیار فیلم خوبیه ...و اصلاً گذر زمان رو درش حس نمیکنی

پاسخ:
آره موافقم. با اینکه ۹۰ درصد فیلم تو یک اتاق میگذره اما ابدا خسته کننده نیست. و تا انتها با فیلم همراه می مونی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی