در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

بخت پریشان

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۴ ق.ظ

فیلمی که امروز دیدم اسمش بخت پریشان بود. در مورد یک دختر و پسری هست که بیماری سرطان دارند و عاشق هم میشن...

یک جای فیلم دختره میگه بدتر از این که سرطان داشته باشی اینه که بچه ای داشته باشی که سرطان داره...

از وقتی خودم مادر شدم درک کردم که عشق مادری خیلی با بقیه دوست داشتن ها فرق میکنه. وقتی دبیرستانی بودم و شعر ایرج میرزا(داد معشوقه به عاشق پیغام....) رو می خوندم اونجا که قلب خونین مادر تو دست فرزند میگه وای پای پسرم خورد به سنگ، متعجب میشدم و خنده ام می گرفت ولی الان درک میکنم حتی فرزند بدترین‌کار دنیا رو هم انجام بده مادر دوستش داره... 

از خدا میخواهم دل همه مادرهایی که فرزندشون بیمار رو شاد کنه. 

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی