در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

اسب سفید

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۰۲ ب.ظ

خوبی تکرار سریال جومونگ برای ما این بود که امیدرضا که تا به حال این سریال و ندیده الان بسیار علاقه مند به این سریال شده و دو بار در روز می شینه پای سریال؛ بعدشم شروع میکنه به شمشیر بازی و تیراندازی با چشمان بسته :) 

امروز حین دیدن سریال به من میگه مامان میشه برای من یک اسب واقعی بخری؟

- آره عزیزم بزرگتر بشی میخرم برات

- پس اسب سفید بخر که روش می شینم لباسهایم کثیف نشه ....

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۳/۱۷
  • ۱۳۰ نمایش
  • هستی ...

نظرات (۱)

من هم ندیدم راستش من همون زمان کودکیکه سریال های زاپنی مثل هانیکو و اوشین پخش میشد دوستشون نداشتم. کره ای هم ندیدم. فقط جنگجویان کوهستان رو دوست داشتم. و فیلم های امروز کره و ژاپن رو

پاسخ:
من فیلم هانیکو رو خیلی دوست داشتم دفعه اول هم‌ که فیلم جومونگ پخش شد نگاه کردم و خیلی برام جذاب بود. کلا طرفدار زیاد داره؛ شاید شما هم‌ببینید خوشتان بیاید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی