در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

فیلم ۱۹۱۷

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۲ ب.ظ

کلا به فیلمهایی که در صحنه نبرد می گذرند علاقه ای ندارم؛ مخصوصا صحنه های کشتار و خونریزی و قطع شدن دست و پا که برایم خیلی ناراحت کننده است.

قبلا فیلم نجات سرباز رایان و دیده بودم و با اینکه فیلمهای این مدلی رو دوست ندارم قبول دارم فیلم قشنگی بود و ارزش یک بار دیدن و داره...

این فیلم و چند وقت قبل تو برنامه دورهمی آقای مدیری یک اسمی ازش برد و منم تصمیم گرفتم فیلم و ببینم و امروز با امیررضا  نشستیم پای فیلم...

من که زیاد خوشم نیومد تقریبا مثل نجات سرباز رایان بود اما بالعکس تو فیلم نجات سرباز رایان یک گروه ماموریت پیدا می کنند که یکنفر و نجات بدهند و در این فیلم دو نفر ماموریت دارند ۱۶۰۰ نفر و نجات بدهند تازه قصه و صحنه های نجات سرباز رایان قشنگتر و هیجان‌انگیزتر بود.

  • هستی ...

نظرات (۱)

شاهکار این فیلم در فیلمبرداریش هست. جوری فیلم برداری شده که شما فکر میکنید از اول تا آخر فیلم به صورت پیوسته در یک سکانس بدون قطع فیلم برداری شده

ولی تا جایی که شنیدم این فیلم ت  ۵ نقطه فقط قطع شده و انقدر هم استادانه قطع شده که تماشاگر اصلا متوجه نمیشه. و تبحر بازیگرها مثال زدنیه که این سکانسهای طولانی رو بدون غلط و تپق اجرا کردن. محشره ساخت این فیلم. اگر صحنه ی سقوط هواپیمای آلمانی نبود (که به وضوح جلوه های ویژه س) و بعد سقوط لاشه ی هواپیما در صحنه در حال سوختن نبود من که حاضر بودم شر ببندم این فیلم بدون قطع صحنه فیلمبرداری شده غیر از صحنه ترکیدن بمب توی پناهگاه نازیها :)) اون صحنه ی سقوط متقاعدم کرد صحنه چندجا قطع شده

پاسخ:
آره زیبایی فیلمبرداریش کاملا مشهود بود.(یه صحنه هم وسط فیلم که اسکوفیلد بیهوش میشه هم کات بارزش بود). اما در کل فیلمنامه برای من مهم تره تا نوع فیلمبرداری.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی