در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

آب موز

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳ ق.ظ

میگه همه ساکت همه ساکت من یه فکری کردم

همگی بهش نگاه میکنیم

میگه از این به بعد اگر شیر نداشتیم می تونیم آب موز درست کنیم!

میخندم و میگم راست میگی ها

بعد میگه اگه موزم نداشتیم می تونیم شیرخیار بخوریم:))

 حالا از همون موقع داره ترکیب تمام میوه ها رو با شیر پیشنهاد میده..

شیرهلو  شیرتوت فرنگی   شیرشلیل  شیرگلابی.... 

  • هستی ...

نظرات (۱)

خیلی هم عالی :دی

میشه روی مدیرعامل ماست کاله رو کم کنه. یادمه سال 91 اینا که دانشگاه بودیم، کاله ایده زده بود ماست با طعمهای مختلف میداد. ماست و خیار، ماست و توت فرنگی. ماست و موز و این صحبتها

پاسخ:
:)) یادمه برادرم بچه بود ماست میخورد با شیره توت...حتی نگاه کردنش به من حالت تهوع دست می داد...احتمالا سلیقه های مختلف این ترکیبها رو دوست خواهند داشت...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی