در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

جان دار

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۵ ب.ظ

اول فیلم که با عروسی شروع میشد من و یاد خاطرات بچگی ام انداخت وقتی که عروسی ها تو خونه برگزار میشد.. و به نظرم قشنگترین صحنه های فیلم بازی خانم معتمدآریا بود که همیشه عالی بازی میکنند..

بعد هم که فیلم غم انگیز میشد..من و یاد بازی خانم معتمدآریا توی فیلم زیر تیغ انداخت..

بعد از دیدن فیلم با خودم فکر کردم واقعا اگر به جای مهسا بودم چه می کردم! امیدوارم خداوند هیچ گاه من و در این موقعیت های سخت قرار نده.

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی