در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

استرس این روزها

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵ ب.ظ

هفته پیش چهارشنبه (داداش وسطی)تب کرد و ما نگران که شاید کرونا باشه و خودش با اطمینان زیاد که زیر کولر خوابیدم... تبش کم بود و قطع شد اما احساس بیماری میکرد طوری که جمعه خودش رفته بود واسه تست کرونا و آزمایش خون داده بود که منفی بوده(البته من بهش گفتم آزمایش خون اعتباری نداره بلکه باید آزمایش نمونه ته حلق می دادی) به هر حال از جمعه تا الان خونه مونده یه دکترم داداش اولی آورد بالا سرش که دکتر گفت ۵۰ درصد کروناست و یه سری سرم تقویتی نوشت براش...

به قول داداش کوچیکه پلشت ترین آدم خونه کرونا گرفته چون اصلا هیچ رعایت نمی کنه کلا همه جای خونه رو راه میره و آلوده میکنه و ماسک نمی زنه حالا من می‌روم ازش خبر بگیرم ماسک میزنم اما چون اون نمی زنه خیلی نگرانم  نگران پدر و مادرم که سنشون بالای ۵۰ است نگران خودم و بقیه برادرهام. نگران خانواده ام...

دیروز دکتر سرم تقویتی براش وصل کرده بود مامان زنگ زد بیا پایین سرمش و بکن ما بلد نیستیم رفتم سرمش و بکنم ناچارا بهش نزدیک شدم و حواسم نبود ماسک نداره بعدشم کمی خون ریخت رو دستم دیگه الان نگرانم که خودم نگرفته باشم و کلی استرس دارم:((

 

 

  • هستی ...

نظرات (۱)

اولا که هم مراقب باشید و حسابی به داداش تشر بزنید.

بعدشم.... قبل از اتفاق به پیشواز نرید. نگران نباشید و ان شاء الله که سلامت خواهید بود :)

دور از جون همه همیشه بعد از اتفاق به قدر کافی فرصت برا فکر کردن بهش هست. قبلش فقط پیشگیری کنید و انرژی خودتون رو با نگرانی مصرف نکنید.

پاسخ:
ممنونم. سعی میکنم نگران نباشم. التماس دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی