در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

این روزها۲

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵ ب.ظ

این روزها تو محاصره کرونا گیر کردم. به هر طرف که نگاه میکنم یکی کرونا گرفته... از یه طرف برادرهام همگی خفیف گرفتند و خوب شدند خداروشکر اما هنوز یکماه نگذشته و من‌ اصرار دارم تو خونه ماسک بزنند و خودشون میگن ۱۴ روز کافیه....

از طرفی همکارم هفته پیش کرونا گرفت و حالا خداروشکر بهتر شده و تصمیم داره بعد از ۱۴ روز بیاد سرکار هر چقدر بهش سفارش میکنم لااقل یکماه خونه بمونه قبول نمی کنه؛ تو خونه حسابی حوصله اش سر شده...

از هفته پیش هم مامان یه علائم خفیف مثل احساس خستگی داره که روز جمعه به اوجش رسید و حسابی نگرانش شدم دیروز با اصرار قبول کرد یه سرم تقویتی بزنه و خداروشکر امروز بهتر بود...

برام عجیبه با این اوضاع وحشتناک شهرم خصوص شیوع کرونا؛ چرا هیچ محدودیتی برقرار نمیشه!!

 

  • هستی ...

نظرات (۲)

  • علی خواجه حیدری
  • امیدوارم خودتون و خونوادتون سلامت باشید، به امید اینکه دست به دست هم تموم کنیم این شرایطو

    پاسخ:
    ممنونم. انشاءالله زودتر روزهای خوب برسه واسه همه مردم.
  • Javad Aligholizadeh
  • به نظرم یه خورده به کسای دیگه هم باید تو اعمال محدودیت ها حق داد ... تعطیل کردن جامعه یعنی تعطیل کردن اقتصاد یه جامعه یعنی عدم دستیابی به رفاه اجتماعی (البته اگه قبلش باشه) ... وضعیت سخت و بغرنج ... من به اون دوستتون که بعد از بهبود مشتاق دوباره سرکار اومدن هست هم حق میدم چون واقعاً خسته کننده است همه مون تجربه تعطیلات سراسری قبل از عید و بعد از عید تا انتهای فروردین را داریم ... برای من که آخراش به سختی تحمل شد

    پاسخ:
    درسته اما باید ببینیم هزینه کدوم بیشتره؟! 
    در مورد رعایت قرنطینه هم به نظر من نباید کسی صرفا به خاطر خستگی و بی حوصلگی از ادامه قرنطینه؛ جون بقیه رو به خطر بندازه.. مخصوصا تو محیط کار که مراجعین زیادی داریم و خدای نکرده اگر حتی یک نفر بیمار بشه حق الناسه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی