در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

از معایب وبلاگ خوانی در اتوبوس

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۱۶ ب.ظ

امروز موقع برگشت از محل کار، تو اتوبوس شروع کردم به خوندن آرشیو یکی از وبلاگهایی که دوستشون دارم...

یهو سرم و بالا کردم و دیدم ای وااای تقریبا ۵ ایستگاه از ایستگاه که باید پیاده بشم رد شده و من اصلا حواسم نبوده:(

خلاصه اینکه تو هوای گرم امروز(دما ۳۰ درجه) که البته با مانتو و مقنعه و چادر مشکی ۵۰ درجه محسوب میشد مجبور شدم ۵ هزار قدم برگردم تا به خونه برسم..

پس وصیت من گرمازده و خسته به شما اینکه حدالامکان تو اتوبوس وبلاگ نخونید و یا اگر میخونید وبلاگ جذاب یک طویله نویس حرفه ای را اصلا باز نکنید...

  • هستی ...

نظرات (۲)

  • محمدرضا حمیدیان
  • چشم 

    ولی در عوض ورزش خوبی انجام دادین 

    به ما هم سر بزنید 

    پاسخ:
    حتما.
  • محمدرضا حمیدیان
  • انشاءالله براتون مفید باشه :)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی