در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

جهان با من برقص

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۰۰ ب.ظ

دیشب فیلم و دیدیم با وجود اینکه موضوع اصلیش مرگ بود اما روایت تلخی نداشت و فیلم برایم هم لذت بخش و هم صحنه های آرامش بخش زیادی داشت...

خیلی وقتها از خودم سوال می پرسم اگر بدونم ۳ ماه دیگه زنده ام چه میکنم؟!  از دوستانم هم این سوال و پرسیدم و هر کس چیزی گفته...

پارسال به صورت ناگهانی یکی از اقوام متوجه شد سرطان داره از وقتی فهمید سرطان داره تا زمان‌ مرگش دو ماه و ۸ روز طول کشید و بنده خدا اینقدر درد داشت که هیچ برنامه ای نتونست داشته باشه برای زمان باقیمانده :((

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی