در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

پاقدم

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴ ب.ظ

یک ویژگی جالب آقای همسر و البته باعث اعصاب خوردی من اینه که وارد هر مغازه ای میشه فورا تمام آدمهای دوروبر به اون مغازه هجوم آورده و مغازه اونقدر شلوغ میشه که ما باید کلی معطل بمونیم تا نوبت حساب خرید های آقای همسر برسه...

 تقریبا ۵ سال میشه که من پی به این ویژگی بردم...اوایل فکر میکردم اتفاقیه ولی تکرارپذیری این اتفاق اینقدر بالاست که دیگه این ویژگی رو به رسمیت شناختم. الان یه میوه فروشی تو مسیر برگشت به خونه دیدم که از خلوتی در حال چرت بود آقای میوه فروش..از همسر خواستم یک هندوانه بخره؛ الان حدود نیم ساعته منتظرم اون یک هندوانه را حساب کنه. بس که آدم وارد مغازه شد نگران سلامتی آقای همسر شدم...

بهش میگم احتمالا یکی از دلایل وضعیت قرمز شهر خودتی... آخه باعث تجمع میشی:)

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی