در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

۹۹-۳

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱ ق.ظ

 

 

 

قلعه مالویل/روبر مرل 

به پیشنهاد سروش صحت تو کتاب باز این کتاب و گرفتم...وقتی داشت از این کتاب تعریف میکرد گفت: یکی از دوستان از من پرسید قلعه مالویل و خوندی؟و وقتی گفتم نه گفته خوش به حالت چون می تونی بخونی و لذت ببری...

همین تعریفی که کرد من و مشتاق کرد کتاب و هر چه زودتر بخونم... 

کتاب قشنگی بود و موضوعشم متناسب این روزها و محدودیتها در ارتباطات...از خوندنش لذت بردم اما نمی تونم بگم کتابی بود که خوش به حال هر کی نخونده...

کتاب آدمکش کور و ندیمه مارگارت اتوود رو بیشتر از این کتاب پسندیدم البته احتمالا جنسیت هم در علاقه مندیم بی تاثیر نبوده...به هر حال فکر کنم آقایان بیشتر از این کتاب لذت می برند.

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی