در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

پلتفرم

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۷ ق.ظ

تقریبا دوماهه داداش کوچیکه سفارش می کرد این فیلم و ببینم و هر وقت من و میدید می پرسید فیلم‌ و دیدی و وقتی می گفتم نه باز سفارش می کرد.

بالاخره دیشب فرصتی شد فیلم و ببینم...ساعت ۱ فیلم تموم شد و من مات و مبهوت مونده بودم...چقدر فیلم غم انگیز و ترسناک بود و چقدر واقعی...

تا ۳ صبح خوابم نبرد صحنه های فیلم، مقایسه اش با زندگی واقعی و اینکه من چطور دارم رفتار می کنم...

 

 

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی