در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

پس لرزه های سرمایه گذاری

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵ ب.ظ

بابا سگرمه هاش توی هم بود بیا و ببین...حدس زدم از من ناراحته..

تا نشستم شروع کرد به دعوا کردن که چرا سرخود رفتی طلا گرفتی!

چرا به من نگفتی؟ طلا اصلا سود نداره و کلی ضرر میکنی..‌

باید زمین می گرفتی...چرا تنها رفتی؟ لااقل می گفتی تا از آشنا می خریدیم...شاید بهت بدلی انداختن!

گفتم بابا فاکتور داره...جایی که رفتم معتبر بود...ولی خوب اصلا گوشش به حرفهای من بدهکار نبود... خدایی هم خودم پشیمونم...عمرا جرات نکردم به بابا بگم که ۸ میلیون فقط پول سود و مالیات بوده..‌

خدا به خیر بگذرونی...

  • هستی ...

نظرات (۲)

براتون دعا می کنم.

پاسخ:
ممنون.

برعکس دیدگاه پدرتون ما خانوادگی طلا رو یک سرمایه میدونیم اونم توو این اوضاع بی ثبات اقتصادی که هر لحظه قیمت ها بالاتره و کلا جد اندر جد هم طلا زیاد میخریم مثل خودم که پولامو تقریبا طلا میخرم همیشه و باید بگم سالهاست نه تنها ضرر نکردیم که همیشه هم به سود و نفعمون بوده‌ . فقط طلاقروشا خیلی بنداز بندازن و توو همین اجرت کلی سر ادمو کلاه میذارن برای همون هم باید خیلی زرنگ باشید همم موقع خرید حداقل چند جارو بگردید چون هر کی یه اجرتی میکشه روش و کلا دستتون میاد کی داره ارزون تر میده‌

پاسخ:
بابا بیشتر از اینکه تنهایی رفتم خرید ناراحت بود و نگران اینکه کلاه بزرگی سرم رفته باشه..خدا رو شکر الان از این بابت دیگه ناراحت نیست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی