در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

گوارای وجود

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۴۵ ب.ظ

سرویس طلایی که خریده بودم و سرزنش های بابا و ناراحتیش باعث شده بود اصلا حتی یه بارم امتحانش نکنم...

پریشب که سرویس و خریدم  و فاکتور و دوباره نگاه کردم دیدم فاکتور مهر و امضاء نداره...دیروز دوباره رفتم پیش طلافروشه و ازش خواستم فاکتور و مهر و امضا کنه..البته اون آقا گفت چون سربرگ داره و آدرس و شماره تماس نیازی به مهر نیست اما به هر حال مهر و امضا کرد و داد دستم...

و دیگه از دیشب بی خیال اتفاقی که افتاده شدم..و با خودم‌گفتم اصلا همینه که هست...امروز صبح تو اداره همکارم گفت من متعجبم چرا قیمتی که تو فاکتور زده از قیمتی که بهت فروخته بیشتره؟! و حیف که این طلافروشها سر آدم کلاه میگذارند و کاری نمیشه کرد!!

خوب باز همکارم ماشه چکان و فشار داده بود و من تصمیم گرفتم اگر کلاه رفته سرم بی خیال موضوع نشم..می تونستم به اتحادیه شون شکایت کنم..تا لااقل واسه کسی تکرار نشه..

امروز بعدازظهر سرویس طلا رو با فاکتور برداشتم و بردم‌ پیش طلافروشی که نزدیک خونه است و تقریبا با انصاف..و قضیه رو واسش تعریف کردم...

خوب حساب و کتاب کرد و اولش گفت به عنوان طلای نو بهتون فروخته و به همین دلیل تو فاکتور قیمتی که اورده اجرت هم حساب شده(دلیل بالاتر بودن فاکتور نسبت به پولی که من پرداخته بودم) بهش گفتم من ۱۰ میلیون از چیزی که نوشته کمتر دادم..و طلافروش هم گفت اگر قصدت سرمایه گذاری بوده بهتر بود سکه یا طلای شکسته می خریدی تا مالیات نداشت و فقط سود کمی طلافروش بر می داشت..اما اگر قصدت این بوده که خودتم از طلا استفاده کنی کار خوبی کردی...

خوب خداروشکر طلا بدلی نبود...خداروشکر فاکتور کاملا درست بود..خداروشکر واقعا نگین و رو طلا حساب نکرده بود...

 الان خودم و قانع کردم که ۸ میلیون بابت دل خودم و اینکه یه مدت از این سرویس طلا استفاده کنم هزینه کردم که فدای سرم و به قول مامان گوارای وجود

  • هستی ...

نظرات (۱)

بند آخر جذابیت بیشتری داره برام نه اینکه مبلغی بابت دل خودتون هزینه کردید چون برای داشتن عزت نفس تون هزینه می کنید برام جذاب تره ولی من ، شما و خیلی از آدمای جامعه مون داریم روزی رو به سختی در می آوریم ، خیلی روزها تمام تلاشمون رو می کنیم که این آب باریکه مقداری پس انداز کنیم برای روز مبادا و اصلاً چه ایرادی داره که این روز مبادا روزی باشه که برای خودمون باشه ، بشه یه سرویس طلا برای زینت بخشیدن ، بشه یه سفر برای آرامش پیدا کردن ، بشه یه وسیله برای راحت زندگی کردن و به نظرم مقصد همینه اگر هی بخواهیم با قیاس اطرافیانمون زندگی را اندازه بگیریم قطعاً یه جایی تو یکی از فاکتورهاشون کسر می آوریم به حرف مامانتون بیشتر هم فکرم گوارای وجودتون بی خیال خیلی از پارامترهای دیگران ...

پاسخ:
ممنونم...بی خیال پارامترهای دیگران...انشاءالله پس اندازهایمان صرف تفریح و سفر و دوست داشتنی هامون بشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی