در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

حرف که می زنی

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۲۴ ب.ظ

بعضی وقتها عاشق میشی یا فکر می کنی عاشق شدی...

بعضی وقتها یکی رو دوست داری طوری که فکر زندگی بدون اون واست ناراحت کننده و غم انگیزه...بعضی وقتها هم دعا می کنی که خدا باهم بودنتون و بخواد...بعصی وقتها هم هر چی دعا کردی و از خدا خواستی خدا بهت میده ولی بعد که زمان می گذره..متوجه میشی فقط دوست داشتن کافی نیست..فقط کوتاه اومدن و به قول قدیمی ها نیم من شدن چاره کار نیست...وقتی علاقه مندی ها فرق داره، وقتی اهدافت تو زندگی با هم مسیرت متفاوته، وقتی شخصیتتون دو روی یک سکه است؛ هم و دوست دارید اما رنج می برید. طاقت ناراحتی همدیگه رو ندارید اما ناخواسته بهش آزار می رسونید...لا تبدیل لخلق الله

ای کاش همه چی با حرف زدن درست می شد...

  • هستی ...

نظرات (۲)

تمام این تفاوت ها، تمام این دو روی سکه بودن شخصیت ها، تمام این تفاوت ها توو هدف و غیره خب هیچ کدومش قبل ازدواج مشخص و عیان نبود براتون؟؟

پاسخ:
من در ۱۸ سالگی ازدواج کردم و اصلا به این چیزها فکر نمی کردم..در زمان عقد متوجه تفاوتهای زیادمون شدم اما اینقدر دوستش داشتم که سعی کردم شبیه او بشم اما نشد..الانم خیلی دوستش دارم و می دونم در اختلافاتمون یا ناراحتی هایی که پیش میاد او مقصر نیست...اما وقتی آدم خسته است احساسش به عقلش غلبه میکنه یا لااقل من اینطوریم با اینکه می دونم شخصیتش درونگراست اما باعث نمیشه احساس تنهایی نکنم و دلم نخواد همسرم کنارم باشه.. 

درک میکنم چی میگید. ولی من معتقدم دوست داشنن میتونه خیلی چیزارو درست کنه‌. نه اینکه به قول خودتون یه تنه پارو بزنید یا از خودگذشتگی کنید یا شبیه طرف مقابلتون بشید فقط به نظرم گاهی لازمه آدم روش هاش رو توو زندگی عوض کنه. برای مثال یکی از نزدیکان خودم خب میتونم بگم شوهرش اصلا حرف پذیر نیست! و با هر روشی با هر زبونی با هر ادبیاتی با هر خواهشی حتی داد و بیدادی و کلا با هر ترفندی هم بخوای توو یسری چیزا درستش کنی باز کار خودش رو میکنه و واقعا هیچ روشی روی اون شخص تاثیر گذار نیست و الان که سالهای سال از زندگیشون گذشته خانومه قشنگ یاد گرفته چیکار کنه. دیگه تلاش نمیکنه اونو تغییر بده به جاش کارای خودش رو میکنه و کاری که فکر میکنه درست خست رو انجام میده چه شوهره مخالف باشه چه موافق و دارن در آرامش زندگی میکنن. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی