در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

باشو غریبه کوچک

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸ ب.ظ

هیچ وقت به طور کامل این فیلم و ندیده بودم...

تصاویر مبهمی از این فیلم که تو بچگی دیده بودم یادم بود که باعث ترسم شده بود..مثل مادر باشو..و یا صحنه بیماری سوسن تسلیمی..‌

امشب با امید رفتم به مامان و بابا سر بزنم دیدم بابا خوابیده و مامان به تنهایی  داره فیلم باشو غریبه کوچک و نگاه میکنه.‌..منم نشستم کنارش و فیلم و دیدم.

چقدر فیلم قشنگی بود..واقعا حظ کردم..زیبایی سوسن تسلیمی و بازی قشنگش تو این فیلم‌ مبهوتم کرد..واقعا حیف که نشد آقای بیضایی بیشتر فیلم بسازند:(

_ امید هم از مادر باشو ترسید و از من پرسید چی گذاشته رو صورتش که براش توضیح دادم..

  • هستی ...

نظرات (۳)

تمام نوشته ها و کارهای استاد بیضایی حرف برای گفتن داره و من هر بار سخنرانی هاشون رو توی کانال های تلگرامی پیدا می کنم و می شنوم از حرف هاشون یاد می گیرم! ایشون خیلی با سواد و دقیق و دغدغه مند هستند. برای ایران و آگاهی نسل های ایرانی خیلی زحمت کشیدند. 

پاسخ:
من از دیشب تصمیم‌ گرفتم بقیه فیلم هاشون و نگاه کنم که البته انگشت شمارند متاسفانه. کامنت شما مصمم ترم کرد در دنبال کردن آثار ایشون.ممنون

خواهش می کنم. نمایشنامه ها و کتاب های ایشون بی نظیرند! یکی از یکی زیباتر.

  • سایه نوری
  • حتما این فیلم رو میبینم.. اسمش واسم جذاب بود و نام استاد بیضایی هم بیشتر ترغیبم کرد.. ممنون.. 

    پاسخ:
    خواهش می کنم. امیدوارم لذت ببرید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی