در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

بوی خوش عشق

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۱۸ ب.ظ

چند وقت پیش یک آقایی تقریبا ۶۰ ساله، خیلی با‌ابهت و محترم با کت و شلواری خیلی شیک، به اتاق ما اومد و مدارک خانمش و واسه یک کار اداری آورده بود؛ حضور خانمش الزامی بود و بهشون گفتم اگر دلیل خانمتون برای تحویل مدارک این باشه حتما خود خانمتون باید حضوری بیان و مدارک و نمی تونم از شما قبول کنم همچنین اضافه کردم که طی پیامکی که برای خانمتون ارسال شده عنوان شده که حضور فرد الزامیست. یه تماس با خانمش گرفت ببینه چرا باید مدارک و تحویل می‌داده و حدس من درست بود بنابراین اومدن اون آقا تو اون ساعت پرترافیک روز بیهوده بود..

آقای مذکور که از ظاهر و رفتارش مشخص بود باید مدیر جایی باشه اینقدر محترمانه و عاشقانه با خانمش حرف زد و با خنده خداحافظی کرد که من و همکارم کلی انرژی گرفتیم و تعجب کردیم چون مسلما خیلی از آدمها در چنین مواقعی از حواسپرتی یا بی‌دقتی همسرشون ناراحت و عصبی میشن.

اینقدر رفتار اون آقا عاشقانه بود که هم خودم و هم همکارم شک کردیم و گفتیم حتما این آقا ازدواج مجدد داشته و تازه با همسرش ازدواج کرده چون متاسفانه کمتر دیده بودیم تو این سن و سال کسی اینطوری با همسرش صحبت کنه.(اون جک مربوط به آقا که درب ماشین و واسه خانمش باز میکنه یادم اومد :))

 دو روز بعد خانم اون آقا برای انجام کارش به اداره مراجعه کرد، خوب شناسنامه رو نگاه کردم و خوشبختانه متوجه شدم تقریبا ۳۵ سال از ازدواجشون میگذره، اینقدر خوشحال شدم که نگو...بعدشم متوجه یک نکته دیگه شدم اون آقا یک ‌مدیر بسیار سطح بالا بود و اون حد از فروتنی و تواضع در برخوردش برام تازگی داشت!

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۸/۰۵
  • ۱۷۹ نمایش
  • هستی ...

نظرات (۱)

  • دُردانه ‌‌
  • شگفتا!!!

    یاللعجب!!!

    جل‌الخالق!!!

    پاسخ:
    :))) واقعا جای بسی شگفتی بود.اما خیلییی خوشایند بود. 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی