در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

خونه دلخواه من

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۲۸ ب.ظ

وقتی برای اولین بار خانه سبز و نگاه می‌کردم عاشق غار تنهایی فرید شده بودم و دلم می‌خواست حتما تو خونه‌ای که بعدها خواهم داشت یه گوشه دنج داشته باشم‌ که غار تنهایی‌ام باشه..

امروز باز غار تنهایی لازمم و جایی ندارم که بهش پناه ببرم..هیچ گوشه دنجی خونه من نداره..

دیگه دلم می‌خواست حتما تو خونه‌ام یک کتابخونه داشته باشم که متاسفانه اونم ندارم:( موقع ساخت خونه خیلی خواهش کردم به جای یکی از کمدها کتابخونه بزنن واسه من، اما مامان قبول نکرد و خونه پر از کمد شد و کمدها پر از کتاب..

خیلی چیزهای دیگه هم الان دلم می‌خواد مثلا یک اتاق اضافه، آشپزخونه بزرگتر، آسانسور..اما اینا برام مهم‌نیست یعنی نبودشون اذیتم نمی‌کنه اما اگر باشه بهتره ولی اون دو مورد اول و از وقتی مجرد بودم تصورم از خونه ام اینطوری بود و چند‌وقته فکر می‌کنم کی پس خونه دل خواهم و خواهم داشت؟

 

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی