در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

خوش‌بینی

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵ ب.ظ

هر وقت از تو کوچه صدای ساز و دهل میاد مامان از پنجره بیرون و نگاه می‌کنه و اگه تو کوچه باشند سریع چادرش و سر می‌کشه و می‌ره پایین به اون افرادی که دارند ساز می‌زنند یه پولی می‌ده:)

چند روز پیش بعدازظهر که رفتم پیش مامان، بهم گفت صدای ساز و نشنیدی؟ گفتم نه...گفت دوتا پسر جوون داشتند ساز می‌زدند رفتم بهشون پول بدهم طفلکیها گفتند غذا دارید بهمون بدهید؟ و مامان ناراحت بود که اونروز برنج کمتر درست کرده و فقط یک بشقاب غذا بوده واسه اونا..

بعدش مامان گفت حتما پولی در نیاورده بودند و گرنه نهار می‌خریدند و ناراحت بود واسشون.

و من با خودم فکر می‌کردم آیا ماسک داشتند؟خدا کنه معتاد نبوده باشند؟

چطوری روشون شده طلب غذا کردند؟ کاش منم شنیده بودم و بهشون پول می‌دادم! شاید تبعه بودند و الان شرایط برای اونا سختتره! چه خوب که تو این اوضاع برای شادی مردم اقدام کردند!  نکنه دزد بودند و برای ردزنی خونه‌های خالی اومدند! اگه کسی سر ظهر از من غذا بخواد من چه کنم آخه همیشه نهارمون  بس و بوده!

خدا بی‌بی رو بیامرزه همیشه به مامان می‌گفت: عروس همیشه اندازه یکی دونفر بیشتر غذا بپز، شاید مهمون سرزده بیاد.

 

 

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی