در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

پس از مدتها

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۲۲ ب.ظ

برای من انتظار کشیدن یکی از سخت ترین کارهای دنیاست..

متاسفانه خودم خیلی آن‌تایم هستم و به همین دلیل سر اینکه معطل بمونم یا بقیه وقت‌شناس نباشند خیلی حرص می‌خورم.

در کل سالهای تحصیل حتی یکروز هم تاخیر نداشتم.

در محل کار همیشه ۵ دقیقه قبل از شروع جلسه در محل حضور دارم و می‌بینم همکاران تا نیم‌ساعت هم تاخیر می‌کنند و یا کلا جلسات با تاخیر شروع می‌شه ..

هر روز که آقای همسر قراره بیاد دنبالم راس ساعت در محلی که قرارمونه حاضر میشم و وقتی ماشین و نمی‌بینم پیاده راه میفتم تا تو مسیر ببینمش و معمولا ۵۰۰۰ قدم راه رفتم تا همسر برسه...

در تاریخ ۱۲ شهریور آقای مدیر به من گفتند که برای یک سمت من و پیشنهاد دادند و قراره ارتقاء بگیرم..خوب از اون زمان حدود ۳ ماه گذشت و خبری نشد و من هر روز منتظر حکم جدید بودم؛ دیگه دیروز با خودم قرار گذاشتم منتظر نباشم چون تو ادارات خیلی دیدم که لحظه آخر ارتقاء کنسل بشه . امروز ساعت ۳ بعدازظهر همکاران با پیامک به من تبریک گفتند و از تبریکات اونها متوجه شدم بالاخره حکم سمت جدید اومده:)) خوب خیلی خوشحال شدم و یک نفس راحت کشیدم بعد هم متوجه حکمت تاخیر در ابلاغ حکم شدم و خداروشکر کردم .

 

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی