در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

۹۹-۹

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۳ ب.ظ

پاییز فصل آخر سال است/نسیم مرعشی

یادم نمیاد دقیقا اولین بار چه موقع اسم این کتاب و شنیدم فقط یادمه از همون موقع دنبالش بودم که این کتاب و بخونم چند بار رفتم کتابخانه یا امانت بود یا رزرو..بالاخره پنج شنبه شب از طاقچه گرفتم و تا تمومش نکردم خوابم نبرد..

خیلی دوستش داشتم و ذهنم  تا چند روز درگیر شخصیت‌‌های کتاب بود.

داستان از دید سه تا دوست روایت میشه و اتفاقات روزمره زندگیه...نویسنده خیلی قشنگ حالات و احساسات و توصیف کرده بود.

 

  • هستی ...

نظرات (۲)

  • دختر پاییزی
  •  سلام :) کتاب جالبی باید باشه... ممنون بابت معرفی :)

    پاسخ:
    سلام. من‌ خیلی دوست داشتم. امیدوارم شما هم بخونی و خوشت بیاد.

    چه جالب! انگاری فصل پاییز خوندن این کتاب بین دوستداران کتاب زیاد می شه. همین چند روز پیش در طاقچه و چند وبلاگ دیگه ازش نقد خوندم. امیدوارم همیشه به خواندن و لذت بردن از داستان بگذره.

    :)

    پاسخ:
    ممنونم:))
    خدایییش اسمشم تو پاییز بیشتر جذب می‌کنه خواننده رو
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی