در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

با بچه‌ها مودب باشید.

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۴ ب.ظ

امیدرضا یهو خیلی جدی و با عصبانیت اومد کنارم و گفت: مامان قبل کرونا که رفته بودم بپر‌بپر(ترامپولین) خانمه گفت بچه رو ببرید بیرون..نباید اینطوری میگفت.

گفتم خوب حتما وقتت تموم شده بوده.

گفت: آره خوب باید بگه بچه‌ها وقتتون تموم شده نه اینکه ببرینش بیرون. برو دعواش کن.

گفتم آها درست می‌گی باید به خانمه می‌گفتم شما بگید وقتش تموم شده پسرم خودش میاد بیرون..بذار کرونا تموم بشه بریم شهر بازی حتما بهش می‌گم.

  • هستی ...

نظرات (۱)

  • نرگس بیانستان
  • ای جان

    :)

    پاسخ:
    :)) جونتون سلامت.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی