در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

۹۹-۱۱

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۷ ب.ظ

خرده جنایات زناشویی/اریک-امانوئل اشمیت

به طور جسته و گریخته در مورد موضوع این‌ کتاب می‌دونستم. فکر می‌کنم چندسال پیش بخش هایی از تله‌تئاتر این نمایشنامه رو تو شبکه چهار دیده بودم و همیشه مشتاق بودم کتابش و بخونم..

یکی از مزیتهای کرونا واسه من این بود که مقاومتم و در برابر کتاب الکترونیک شکست و علیرغم میلم عضو طاقچه شدم‌و شروع کردم به خوندن کتابها تو گوشیم و خوب الان از این بابت خوشحالم، چون باعث شده کتابهایی که دوست داشتم بخونم و فرصت خریدش و نداشتم در اختیارم باشه.

این کتاب تا حدودی برام ترسناک بود. 

  • هستی ...

نظرات (۲)

  • دختر پاییزی
  • سلام :) کتاب خیلی قشنگیه ... اولین کتابی بود که از اریک امانوئل اشمیت خوندم... کلا به نظرم نویسنده ایه که کتاباش از لحاظ مفهومی خیلی حرف برای گفتن دارن... البته فکر می کنم بهترین کتاب اریک امانوئل اشمیت با اختلاف زیاد " نوای اسرار آمیز" باشه

    پاسخ:
    سلام. من تقریبا مطمئنم به کامنتتون پاسخ دادم اما الان اومدم که کتاب پیشنهادیتون و ببینم جواب خودم و ندیدم.. ممنون بابت پیشنهاد کتاب حتما می‌خونمش:))
  • دختر پاییزی
  • خواهش می کنم عزیزم :)) امیدوارم از خوندش لذت ببری :)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی