در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

میانه‌سال

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۶:۱۳ ب.ظ

مادربزرگم که بهش می‌گفتم بی‌بی خدا بیامرزدش ۸۷ ساله بود که فوت کرد.

معمولا وقتی میومد خونمون من کنارش می‌نشستم و به حرفهاش گوش می‌کردم یه بار داشت از یه خانمی واسم صحبت می‌کرد و خاطره می‌گفت(الان اصلا یادم نیست محتوای خاطره چی بود) یهو من پرسیدم بی‌بی خانمه همسن مامان بود؟ بی‌بی هم گفت نه عزیز‌جان مثل من میانه‌سال بود. اون موقع سن بی‌بی ۸۰ یا حتی بیشتر بود!  :)) 

از اون به بعد این میانه‌سال شد تکه کلام من و هروقت هر کس( مامان یا خاله‌هام)می‌گفت پیرشدم می‌گفتم ای بابا بی‌بی من تو ۸۰ سالگی میانه‌سال بود شما که نوجوون حساب میشید:))

امروز مامان داشت گلایه داداش وسطی رو پیش من می‌کرد و معمولا داداشهام هم از مامان یا بابا که ناراحت میشن به من میگن یادم افتاد یه مطلبی خونده بودم که وقتی بزرگترها از جوونترها پیش شما گلایه می‌کنند و کوچکترها هم شکایتشون از بزرگترها رو پیش شما میارن مطمئن باشید به میانسالی رسیدید..

اما من حرفهای بی‌بی عزیزم بیشتر قبول دارم پس خیلیییی مونده تا میانه‌سال بشم:))

  • هستی ...

نظرات (۴)

همش بستگی به دل آدما داره که چقد بزرگ باشه که سختیا رو تو خودش حل کنه و پیر نشه بعضبا تو اووج جوونی پیر میشن بدون اینکه جوونی و میانه سالی کرده باشن بعضیام تو اووج پیری هنوز احساس جوونی و میانه سالی دارن. این دل لامصب چه کارا که نمیکنه
پاسخ:
موافقم.
  • دختر پاییزی
  • خیلی خاطره بامزه و دوست داشتنی بود :)) ...روحشون شاد

    شما هم متولد نیمه اول دهه هفتادی درسته؟

     

     

     

     

    پاسخ:
    ممنون:)) 
    نه دیگه من دهه شصتی‌ام:)
  • دختر پاییزی
  • من همیشه فکر می کردم شما هم متولد اوایل دهه هفتادی، منتهی زود ازدواج کردی و بچه دبستانی دارید :) 

    + ولی من هر جور حساب می کنم دهه شصتی میانسال محسوب نمیشه 

     

    پاسخ:
    :)) بچه دبیرستانی دارم و البته زود ازدواج کردم.
     + معلومه که نمی‌شه کووو تا ۸۰‌سال :))
  • دختر پاییزی
  • جدی؟ چقدر عالی :))  خوشبحالتون :))

    پاسخ:
    ممنون:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی