در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

آموزش کنگفو

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳ ب.ظ

یکی از کارتونهای مورد علاقه امیدرضا کارتون پاندای کونگ‌فو کاره.

امروز تو خونه باغ زیر کرسی نشسته بودیم زنعمو از من پرسید واسه روز مادر چی هدیه گرفتی؟ یهو امیدرضا اومد دم‌ گوشم گفت: مامان برای روز مادر می‌خوام بهت هدیه کونگ‌فو آموزش بدهم :) گفتم خیلی ممنون پسرم. من کنگو خیلی دوست دارم.

امیدم گفت آره اینطوری می‌تونی مگس‌ها و خرمگس رو از خودت دور کنی...( نمی‌دونم بین همه موجودات چرا از مگس و خرمگس اسم برد.)

بعدشم شروع کرد به آموزش کنگو و دائم بالا وپایین می‌پرید و می‌چرخید.

  • هستی ...

نظرات (۱)

😂😂😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی