در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

محکم‌کاری

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶ ب.ظ

امروز رفتم واسه امیررضا آمپول هورمون رشد و گرفتم البته دکتر ۲۰ تا تجویز کرده و من ۱۰ تاش و گرفتم و ۱۰ تای دیگه رو می‌خوام بعدش بگیرم..قیمتش شد ۲میلیون تومن! امشبم تو نت در مورد نحوه تزریق دارو مطلب خوندم و فیلم دیدم بعدشم آقای همسر دارو رو تزریق کرد. از اونجایی که من آدم همیشه نگرانی هستم الان نگران اینم که امیررضا حساسیت داشته باشه به دارو و یا عوارض شدیدی که تو نت خوندم مثل زانو درد و لنگیدن و...براش پیش بیاد.

خدا به خیر بگذرونه...

دارو رو داروخانه نزدیک اداره می‌گفت هر آمپول ۱۷۰ و داروخانه‌ای که به من توصیه کرده بودند از اونجا دارو رو بگیرم هر آمپول و ۱۹۰ حساب کرد! دارو رو گرونتر گرفتم چون ترجیح دادم دقیقا از جایی که توصیه شده بود دارو رو بگیرم.

خدا کنه اینقدر هزینه و نگرانی آخرش ختم به خیر بشه.

 

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی