در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

دمنوش پلیز

جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳ ب.ظ

امیدرضا برعکس من و داداشش به دمنوش های گیاهی علاقه‌منده..

پارسال اسفند که شیوع کرونا اعلام شد و استرس من در حد بالایی بود هر شب آویشن دم می‌کردم اول می‌بردم واسه مامان و بابا بعد هم خودمون می‌خوردیم.

این روند تا وقتی که اویشنمون تموم شد و منم به بی‌حسی روانی رسیدم ادامه داشت. حالا بعد از چند ماه امشب به دلیل اینکه کمی احساس سرماخوردگی داشتم آویشن دم ‌کردم.

امید استکان اول و خورد بعد اومده می‌گه: تی پلیز آویشن :)))

 

- با الگوپذیری از امیررضا  وقتی چای می‌خواد می‌گه تی ‌پلیز.

  • هستی ...

نظرات (۱)

وای منم عاشق آویشنم! [با چشمان قلب‌قلبی]

 

پاسخ:
:)) منم کم کم از آویشن خوشم اومده ولی هیچ چی جای چای رو واسم نمی‌گیره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی