در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

آی آدمها که..

شنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۵۶ ب.ظ

دانشجو بودم که آزاده نامداری تازه مجری بعضی از آیتم‌های برنامه خانواده شده بود...خیلی از اجراش خوشم میومد..پرانرژی بود و با نشاط و تندتند حرف می‌زد، بدون تپق و مسلط...چادری بودنش بیشتر جذبم کرده بود... من‌کلا از اجرای ۳ تا مجری خوشم میومد اول از همه عادل فردوسی‌پور(که شده بود تا ۳ صبح پای برنامه نود بیدار بشینم) فرزاد حسنی با برنامه کوله‌پشتی و آزاده نامداری...

وقتی فرزاد حسنی و آزاده نامداری ازدواج کردند خوشحال شدم گفتم چه خوب به هم میان.. خوب حواشی ازدواجشون و شنیدم و بعدش جدایی و حواشی بعدی خانم نامداری..و هربار متعجب می‌شدم و می‌گفتم حیف آزاده نامداری توانمند بود.

چقدر زندگی عجیب و غیرقابل پیش‌بینیه..حیف

 

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی