در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

ای پادشه خوبان...

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۲۹ ب.ظ

دیشب با خودم‌ فکر کردم که فردا نیمه شعبانه و من از اول کرونا تا الان تو هیچ مناسبتی ذوق اون مناسبت و نداشتم:( اما دلم نیومد نیمه شعبان و همینطوری بگذرونیم؛ ساعت ۱۱ شب بود که پیتزا سفارش دادم تا لااقل بچه‌ها شاد بشن بعد هم به امید گفتم چون تولد امام زمان بود جشن گرفتیم و پیتزا سفارش دادم برات.

امروز با اینکه هنوز دلم حال و هوای عید و نداشت پیام تبریک تو گروه خانوادگی گذاشتم و تموم...دیگه یه روز عادی شد مثل مابقی روزها.

چند لحظه پیش ستاره روشن دردانه رو دیدم و این پست و خوندم، چشمهام تر شد، یادم اومد که منم چند سال پیش خواب دیدم امام زمان تو حرم امام رضاست و یک گروه از مردم دورش جمع شدند یکی از دوستانم هم که ساداته و من خیلی قبولش دارم اونجا بود، من خجالت می‌کشیدم برم جلوی حضرت و از دور نگاه می‌کردم..

یادم اومد چند سال پیش همکارم گفت که از دخترخواهرش پرسیده چه آرزویی داری و اون گفته آرزو دارم پسرم جزو یاران امام زمان باشه و من دلم برای آرزوش پر کشیده بود.

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی