در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

بیم و امید

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۴۰ ق.ظ

امروز موقع سحر امیررضا به باباش  گفته بود نمی‌تونم فردا روزه بگیرم هم تب دارم و هم‌ متوجه بو نمیشم!! موقع نماز که بیدار شدم همسر به من گفت امیررضا تب کرده..ماتم برد چرا؟ این بچه که خیلی رعایت می‌کنه! اصلا بیرون نرفته! چرا من و بیدار نکردی؟!

به هرحال با اداره هماهنگ کردم که خونه بمونم و یک استامینوفن دادم به امیررضا.  

پریشب تولد امیررضا  بود و همگی خونه مامان بودیم، امیدم که دائم از سروکول امیررضا بالا میره، خدا به خیر بگذرونه.. امیدوارم علائمش خفیف باشه و بقیه خانواده هم درگیر نشن. التماس دعا

پی‌نوشت: تقریبا ساعت ۹ که امیررضا بیدار شد به دستش ادکلن زدم و گفتم واقعا حس بویایی نداری؟ بو کرد و گفت چرا متوجه بو میشم و خودش خیلی خوشحال شد از این بابت. از صبح تا الان هر یکساعت بهش مایعات دادم و از خدا می‌خواهم که کرونا نباشه.

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی