در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

بیم و امید ۴

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵ ب.ظ

خوب روزشمار داشتم که زودتر هفته اول بخیر بگذره و علامت جدیدی امیررضا  نداشته باشه دیروز روز هفتم بیماری امیررضا بود که با تب امید مواجه شدم دیگه فقط دلم می‌خواست گریه کنم خیلی امیدوار بودم که بقیه خانواده مبتلا نشوند و جمعه این هفته خیالم راحت باشه که خطر رفع شده...خوب با تب امید خودم مصمم شدم برم تست بدهم چون امیررضا اصلا از اتاقش بیرون نیومده بود و فقط من با ماسک به اتاقش رفت و آمد می‌کردم پس حدس زدم امید باید از من گرفته باشه..دیروز تست دادم و امروز جوابش اومد تست مثبت بود..آقای همسر هم سه شب پیش لرز شدیدی داشت که به سرمای هوا ربط داد اما امروز بهش گفتم مطمئنا کروناست...پس خانوادگی قرنطینه شدیم و ماسک‌ها رو کنار گذاشتیم امیررضا هم از اتاق اومد بیرون.

الان من چون بدون نشانه و علائم بودم دقیقا نمی‌دونم از کی مبتلا شدم بنابراین امیدوارم عید فطر که میاد به سلامتی همه‌مون این بیماری رو پشت سر گذاشته باشیم.

از اسفند ۹۸ تا همین دیروز خودم و سنبل رعایت پروتکل‌ها می‌دونستم، هنوز نمی‌دونم چطوری مبتلا شدیم‌‌‌...

  • هستی ...

نظرات (۷)

  • نرگس بیانستان
  • خدا عافیت ببخشه

    پاسخ:
    ممنونم. انشاءالله
  • کیمیا مهاجر (پرستوی عاشقِ سابق)
  • سلام بانو. ان شاءالله که خیره و به سلامت این دوره و پشت سر میذارید.

    ما هم خیلی رعایت میکردیم ولی مبتلا شدیم....

    اما بنظرم کسانی که رعایت میکنن معکولا خفیف میگیرن.

    ماسک و ... همه ی پروتکل ها هم بالاخره چند درصد خطا داره دیگه. گاهی مشمول اون درصده میشیم.

     

     

     ان شاءالله زودتر سرحال و سلامت بشید

     

     

    پاسخ:
    ممنونم. امیدوارم ما هم خفیف گرفته باشیم به سلامت این دوره رو بگذرونیم. التماس دعا

    تجربه پزشکی ندارم اصلا. ولی حس میکنم این بیماری در صورتی خطرناکه که بیماری زمینه ای وجود داشته باشه یا دیر تشخیص داده بشه. برای همین همونجور که برای خودم و پدرم با تقویت و اقدام زود (آب میوه، هندوانه، مرغ و پرهیز از سرخ کردنی و ادویه)، تقریبا راحت سپری شد، امیدوارم برای خانواده شما هم بدون هیچ مشکل و بدون نیاز به پزشک بیرون از خانواده حل بشه. کلا مرغ خیلی خوبه به نظرم.

    من هم دعاگو هستم براتون.

    (و یک نکته: پدر من به دلیل یک حملۀ عصبی ناشی از شکایت خواهرم ازش، قرصاشو 1 هفته زودتر قطع کرد فکر میکرد خوب شده) ولی خوب هنوز یکم سرفه داره سرهمون مخصوصا وقتی چیز شیرین مثل زولبیا میخوره خودشو نشون میده عفونت ریه. برای همین من توصیه م اینه دوره درمان رو کامل طی کنید حتی اگر حس کردید خوب شدید دوره درمان 20 روزه رو تکمیل کنید. آرزوی سلامتی دارم براتون :)

    به امید خدای بزرگ و مهربان

    پاسخ:
    ممنونم. دکتر به امیررضا داروی خاصی نداد. سرفه و بدن درد نداشت بنابراین فقط یک هفته آزیترومایسین خورد. همسرم چون بدن درد داره ناپروکسن داره می‌خوره. و بقیه اش داروی تقویتیه که همگی می‌خوریم و توصیه های تغذیه‌ای که دارم اعمالش می‌کنم. انشاءالله که خیر باشه.

    ایشالا هر چه زودتر حال همگی خوب خوب بشه.

    فقط خیلی حواس‌تون باشه و اگه امکانش رو دارید اکسیژن خون‌تون رو زد به زود بسنجید. یه درصدی امکان داره بعضی از علایم دیرتر از هفته‌ی اول بروز پیدا کنن.

    پاسخ:
    ممنونم. آره نگرانی خودم هم از اینه که بدون علامت یهو ریه درگیر شه...و دکتر گفت معمولا درگیری ریه از هفته دوم رخ می‌ده. احتمالا امروز یک پالس اکسیمتر بخرم.

    سلام امیدوارم این یک هفته (که احتمالا سختترین هفتۀ بیماری بوده)، بدون مشکل خاصی سپری شده باشه. خوب هستید همگی ان شا الله؟

    پاسخ:
    سلام، متاسفانه پدرم هم به کرونا مبتلا شدند و حال مساعدی ندارند. روزهای سختی رو داریم می‌گذرونیم. التماس دعا

    سلام من همچنان نگران و دعاگو هستم برای سلامتی شما و خانواده و پدر. بهتر هستید ان شا الله؟

    پاسخ:
    ممنونم. انشاءالله حال روحیم بهتر بشه یک پست از اوضاع این چندوقت میذارم.
    لطفا برای شادی روح پدرم دعا کنید.

    درد رو تو قلبم حس کردم کامل. خدا بهتون صبر بده خیلی ناراحتم خیلی. لعنت به این بیماری. روحشون در آرامش ابدی باشه در سایه ی مغفرت الهی. تسلیت میگم.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی