در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

دعای خیر!

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۳۶ ب.ظ

هفته پیش باغ که بودیم برای همکارم هم کمی گیلاس چیدم و براش بردم اداره، بنده خدا گیلاسها رو که گرفت به من گفت خدا باباتون بیامرزه انشاءالله ثوابش برسه به روح پدرتون.. و چون هنوز نبودن بابا باورم نیست اشکم دراومد.

طفلکی همکارم با من شروع کرد به گریه کردن و عذرخواهی..بهش گفتم تو هیچ تقصیری نداری من وقتی کسی این حرف و میزنه رفتن بابا مثل پتک می‌خوره تو سرم .

همکارم یه بچه معلول داره و گفت کاملا درکتون می‌کنم اخه منم خیلی وقتها کسی پسرم و می‌بینه بهم می‌گه خدا شفا بده و دلم به درد میاد از این حرف..

با خودم فکر کردم چه حرفهایی که از سر خیرخواهی شاید زده باشم ولی چون تو موقعیت فرد نبودم بهش حس بد دادم.

  • هستی ...

نظرات (۲)

  • نرگس بیانستان
  • هستی :( 

     

     

    پاسخ:
    ببخشید که حال بدم و نمی‌تونم واسه خودم نگه دارم. مجبورم یه جا بنویسم و ترجیح می‌دهم اینجا باشه. 
  • نرگس بیانستان
  • دورت بگردم این چ حرفیه میزنی؟؟ حالا خوبه خودت میدونم منم همیشه حال بدم رو تو وبلاگم مینویسم... فقط از ته دلم میخوام برات کاری کنم ک حالت بهتر بشه، ک دلت صبور تر بشه، که کمتر اذیت بشی... اما هیچکاری نمیتونم بکنم... هیچ کاری:(

    پاسخ:
    ممنون عزیزم که اینقدر مهربونی.. در برابر مرگ از هیچ کس کاری برنمیاد..امیدم به اینه که زمان این داغ و برام تحمل‌پذیر کنه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی