در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

اخ جون قیامت

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶ ق.ظ

امیدرضا: کاش بابایی به ما زنگ می‌زدم.

من: اهم

امیدرضا: کاش موبایلش و با خودش می‌برد.

آقای همسر: دلت برای بابایی تنگ شده؟ 

امیدرضا: آره خیلی

امیدرضا: مامان ما کی می‌میریم؟

من: وقتی پیر بشیم.

امیدرضا: من بزرگ شم، با دختر یخی ازدواج کنم، بچه دار شم، بچه‌هام بزرگ شن، بعد مریض شم بمیرم.

من: آره وقتی خیلی خیلی پیر شدی.

امیدرضا: آخ جون اون موقع دیگه قیامت می‌شه.

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی