در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

که تو آیی و بمانی

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۳۹ ب.ظ

دیشب باز دلم هوای بابا رو کرده بود و هر غزل حافظ و که می‌خوندم اشک‌ می‌ریختم..بنده‌خدا آقای همسر پرسید چی شده؟! و من هیچ جوابی ندادم..(چو دانی و پرسی سوالت خطاست)

بالاخره خوابم برد تو خواب بابا رو دیدم که اومد و بغلش کردم، کلی بوسیدمش، دستشم بوسیدم. تو خواب می‌دونستم که دارم خواب می‌بینم اما کامل بابا رو حس می‌کردم و مطمئن بودم که روح بابا اومده پیشم که آروم بگیرم. به بابا گفتم تو رو خدا به خواب داداش کوچیکه هم برو اونم خیلی بی‌قرارته.

بعد از خواب بیدار شدم و دلم آروم‌ گرفته بود. تپش قلب داشتم و کمی احساس کردم سینه‌ام سنگینه.. باز خوابیدم. صبح آقای همسر گفت دیشب خیلی تو خواب بی‌قرار بودی و تا صبح گریه می‌کردی! گفتم عجیبه اخه خواب خوبی دیدم، دلم نخواست خوابم و واسه کسی تعریف کنم.

امروز از داداش کوچیکه پرسیدم دیشب خواب ندیدی؟ گفت نه. البته اونم اگه خواب بابا رو ببینه تعریف نمی‌کنه. امیدوارم بابا تو خواب اونم رفته باشه. 

 

همه شب سجده برآرم که بیایی تو به خوابم

و در آن خواب بمیرم که تو آیی و بمانی 

  • هستی ...

نظرات (۳)

  • دُردانه ‌‌
  • عزیزم...

    خدا بیامرزدشون. روحشون شاد. خدا بهت صبر بیشتری بدی کمتر غصه بخوری.

    پاسخ:
    ممنونم. سلامت باشی.

  • ماه توت‌فرنگی
  • روحشون شاد. خدابیامرزه‌. براشون فاتحه می‌خونم. 

    پاسخ:
    ممنونم. سلامت باشید. 

    سلام 

    خدا بیامرزتشون 🌷

    روحشون شاد و یادشون در خاطرتون برای همیشه ماندگار 🙏🍀

    خدا بهتون صبر جمیل بده.آمین  🙏

     

     

    +

    ایشالا که الان حالتون خوبه ؟!

    امیدوارم حالتون خوب باشه و در صحت و سلامت باشین ❤❤❤

    مواظب خودتون باشین ❤

    پاسخ:
    سلام عزیزم. ممنونم. 
    یادشون که هر لحظه با منه و انشاءالله خدا کمک کنه بتونم با غم نبودنشون سازگار بشم.


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی