در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

زندگی باید کرد

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰، ۰۲:۳۹ ب.ظ

این روزها دارم تلاش می‌کنم عادت کنم، تلاش می‌کنم کمتر گریه کنم، تلاش می‌کنم بپذیرم و ادامه بدهم.

از اول هفته ورزش و شروع کردم و روزدرمیون با بچه‌ها رو تراس ورزش می‌کنیم.

با ترغیب دوستم تصمیم‌ گرفتم امسال آزمون دکترا شرکت کنم بنابراین به ناچار برخی ساعات روز و باید بذارم برای مرور درس‌ها ومطالعه کتابهای تخصصی که چندین ساله سراغشون نرفتم.

به فکر تغییر دکوراسیون خانه هم هستم البته اول از اتاق بچه‌ها می‌خوام شروع کنم، امیدرضا تختخواب جدید لازم داره و امیررضا هم میزتحریر.

امیدرضا رو هم باید پیش‌دبستانی ثبت‌نام کنم که به دلیل ابهام در مورد حضوری بودن یا غیر حضوری بودن هنوز تصمیم در مورد محل ثبت‌نامش نگرفتم.

۱۰۵ روزه که هیچ کاری نکردم جز به شب رسوندن روز، کلی کار دارم که باید انجامشون بدهم.

  • هستی ...

نظرات (۱)

زندگی در جریانه... امیدوارم روزهای بهتری رو تجربه کنی💚

پاسخ:
ممنونم. هر چند بوی بهبود از اوضاع نمیاد اما امید تنها راه چاره است. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی