در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

پیرمرد مهربون...

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۳۶ ب.ظ

جمعه که خونه‌باغ بودیم یهو امیدرضا به من گفت: مامان برام یک گاو می‌خری؟

من: خوب اگه گاو بخریم کجا می‌خواهی نگهش داری؟ تو خونه‌مون که جا نمی‌شه.

امیدرضا: خوب پس یک مزرعه هم بخریم.

من: خوب برای این‌که مزرعه بخریم کلی پول لازمه، اینطوری من خیلی باید سرکار بروم؛ تو ناراحت نمیشی؟

امیدرضا: نه. پس زیاد برو کار کن تا مزرعه بخریم.

- این هفته چون‌ کارم زیاد بود از دورکاری استفاده نکردم، امیررضا پرسید مامان چرا هر روز میری سرکار؟ تا اومدم جواب بدهم امید گفت: اخه مامان باید پول جمع کنه تا مزرعه بخریم با یک گاو و یک گوسفند و یک خوک!!!

فکر کنم خو‌ک و از شعر پیرمر مهربون مزرعه داره یادش اومده. 

  • هستی ...

نظرات (۱)

ای جون دلم ♥️ خداحفظشون کنه 

راست میگه بچه 😂 یه گاو بخر دیگه چی میشه 

پاسخ:
:))
قولش و دادم دیگه، حالا شاید ۱۰۰ سال بعدی زندگی.
حالا فرضا گاو خریدم،خوک و از کجا گیر بیارم! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی