در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

بازی خطرناک

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۲۴ ب.ظ

امروز بعد از دوهفته یک‌ ساعت وقت آزاد پیدا کردم‌ تا سریال بازی مرکب و ببینم.

امیدرضا داشت کارتون دیو و دلبر می‌دید، امیررضا  هم آزمون مجازی داشت چون مامان خونه نبود هارد و بردم خونه مامان تا اونجا براحتی سریال ببینم. به اواسط سریال رسیدم که امیدرضا اومد پایین و هر چی بهش اصرار کردم بره بالا و کارتون خودش و ببینه گفت نه می‌خوام فیلم تو رو ببینم! امیررضا هم آزمونش تموم شد و اومد پایین پیش من.

خوب قسمت اول بود و تو بازی حدف بازیکن به معنای کشته شدن اون فرد بود.

فیلم که تموم شد به شوخی به امیررضا گفتم یادت باشه تو هر بازی که بهت پیشنهاد دادند شرکت نکنی.

بعد از چندساعت امیررضا گفت از طرف مدرسه به صورت گروهی می‌برنشون پینت‌بال؛ امید در حال بازی کردن بود و یهو با ناراحتی و عصبانیت داد زد نباید بری شاید بکشنت! حالا هرچی من و امیر می‌خواستیم قانعش کنیم که یک بازیه و اتفاقی نمیفته اشکهاش می‌ریخت و می‌گفت نمی‌خوام داداشم بره پینت‌بال.

نتیجه‌گیری اخلاقی: وقتی نمی‌تونید بچه‌اتون و کنترل کنید که نیاد و فیلمی که مناسب سنش نیست و نبینه پس فیلم نبینید.

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی