در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

دلداری کودکانه

يكشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۰، ۰۶:۴۸ ب.ظ

معمولا اخر شب زودتر از بقیه ( منظورم ساعت ۱۲ نیمه شبه) می‌روم تو اتاق خواب و کمی گریه می‌کنم. دیشب به توصیه یکی از دخترخاله‌هام پادکست تولستوی و مبل بنفش از کتاب‌باز و گوش می‌کردم امید اومد داخل اتاق و تو تاریکی به من نگاه کرد بعد اومد روی تخت و کنارم دراز کشید.

-مامان این در مورد مردن حرف می‌زنه؟

صدا رو قطع کردم و گفتم آره عزیزم

-مامان وقتی قیامت بشه همه مرده‌ها زنده می‌شن؟

اره

-بابایی هم زنده می‌شه؟

اره

-پس تو چرا ناراحتی؟

من که ناراحت نیستم.

-پس چرا گریه می‌کنی؟

 به سختی و طوری که صدام عادی به گوش برسه گفتم شاید چون دلم تنگ شده واسه بابایی

یه صدا که معمولا موقع عصبانیت یا ناراحتی از خودش درمیاره درآورد و کنارم موند و باهم پادکست و گوش دادیم.

  • هستی ...

نظرات (۴)

  • ماه توت‌فرنگی
  • خدابیامرزه. خدا بهتون صبر بده.

    پاسخ:
    ممنونم، سلامت باشید.

    خیلی سخته خدا بهتون صبر بده اما چه خوبه که پسراتون همدمتونن

    پاسخ:
    ممنونم. اره واقعا وجودشون انگیزه‌ایه واسه ادامه دادن.البته از اینکه با ناراحتی من ناراحت و عمگین میشن دلم می‌گیره اما چاره‌ای نیست باید بگیرند زندگی روزهای تلخم داره.

    این روزها رو گذروندم... در نقش بچه‌های شما... 

    جز صبر چه کاری میشه کرد؟!

    پاسخ:
    جز صبر چاره‌ای نیست...اما خیلی خیلی جانفرساست.

    خدا صبرت رو بیشتر کنه دوست عزیزم ♥️

    خدا بچه‌هاتو برات نگه داره 

    پاسخ:
    ممنون یاسی جان. 
    منم از خدا می‌خواهم فقط صبر و طاقت تحمل بده تا بتونم لااقل مادری کنم واسه بچه‌ها. این چندماه که طفلکی‌ها خیلی اذیت شدند.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی