در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

ترحم بر پلنگ تیزدندان

يكشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۰۷ ب.ظ

یکی از پرسنل زیرمجموعه من آدم درستی نیست شایدم هست و اخلاقش مورد پسند من نیست. رفتار تندی داره و خیلی زود از کوره در‌میره، خشمش و نمی‌تونه کنترل کنه و چون می‌دونه نباید با ارباب‌رجوع بد برخورد کنه بعد از رفتنشون بهشون فحش می‌ده که این عمل خیلی من و ناراحت می‌کنه.

با اینکه خودش زنه نسبت به اطاعت از خانم‌ها جبهه‌گیری خاصی داره و بارها به دوتا مسئول قبلی خودش که خانم بودند جلوی من فحاشی کرده.

خوب تحمل این نوع رفتار برای من خیلی سخته مخصوصا که نیروی من محسوب میشه و باید به نحوه عملکردش نظارت داشته باشم و در انجام برخی وظایف راهنمایی‌اش کنم... از دیگر خصوصیات جالبش زیرآب‌زنی و دروغگویی است. تا به حال دوبار تا مرز اخراج شدن پیش رفته و گریه‌ها و التماس‌ها کرده تا برگرده سرکار. دفعه آخر من باعث شدم که در اخراجش تجدیدنظر کنند، با اینکه می‌دونستم صلاحیت شغلی لازم را نداره اما دلم واسش سوخت و فکر کردم شاید متنبه شده باشه و در رفتارش تجدیدنظر کنه. 

امروز دوباره رفتار جدیدی از خودش بروز داد که باز بهم ثابت شد بی‌خود دلسوزی کردم و باید احساساتم و از کارم تفکیک کنم.(خوبه قاضی نشدم)

  • هستی ...

نظرات (۳)

منم همچین همکارایی داشتم. مواظب باش زیراب خودتو یه روزی نزنه. دیدم که میگم!

پاسخ:
مطمئنم اگه بتونه حتما زیرآب منم می‌زنه؛ فقط الان چون شخصیتش پیش مدیران شناخته شده است زیاد کاری ازش برنمیاد.
  • یاسی ترین
  • احتمالا شخصیتش منفعل مهاجم هست 

    این جور آدما خیلی زیر آب زن هم میشن! 

    خلاصه سخته باهاشون همکار بودن.

    آخی آدم دلش نمیاد آخه نون کسی رو ببره 😔

    پاسخ:
    شخصیت پرخاشگر داره و در برابر کسانی که قدرت بیشتری دارند پرخاشگری پنهان داره. 
    واقعا سردوراهی موندم از یه طرف همکار خوبی نیست و باید دائم حواسم بهش باشه و از طرفی اگه بگم نمی‌خوام اینجا باشه اخراج میشه.

    به نطرم خیلی رک بهش تذکر بده که توی محیط کاری و زیر مجموعه ت این اخلاقاشو باید بذاره کنار در غیر این صورت اعلام میکنی نمیخوای باهاش کار کنی و اخراج میشی.

    ولی خب چون اصولا زنان علیه زنان هستن بیشتر باهات بد میشه و تا زهرشو نریزه ول نمیکنه اونجوری. 

    به نظرم به مدیرا اگر میتونی بگو بهش تذکر بدن یا منتقلش کنن یه بخش دیگه.

    پاسخ:
    می‌دونی شمشیر و از رو بسته یعنی جلوی خودم کاری نمی‌کنه که بهش تذکر بدهم به صورت پنهان پرخاشگری و نشون می‌ده، و رفتار آزاردهنده داره مثلا بهش چیزی می‌گم به سیستم نگاه می‌کنه و یا به زمین و زمان بدوبیراه می‌گه. به هرحال به نظرم به اندازه کافی بهش فرصت دادم و اگر کارش و درست انجام نده حتما به قسمت دیگه‌ای منتقلش می‌کنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی