در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

خنده‌هام و با خودت بردی

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱ ب.ظ

امروز با خودم فکر می‌کردم داغ و داغدار شدن چه کلمه مناسبیه برای از دست دادن عزیزانت. من پارسال عمویم و به خاطر کرونا از دست دادم خیلی ناراحت شدم و به هر مناسبتی که یاد ایشون‌ می‌افتادم اشکم سرازیر می‌شد اما داغدار نبودم داغدیده نشده بودم و چه اشتباه فکر می‌کردم که با خانواده عمویم همدردم.

از وقتی بابا رفته و داغدار شدم همه لحظاتم با غمی عمیق عجین شده انگار واقعا یه داغ گذاشتند روی قلبم که به هیچ عنوان فراموشیش امکانپذیر نیست داغدارم‌ کردند به طوری که حتی در خواب هم سوزش قلبم و متوجه میشم.

جای خالیش چنان تمام لحظاتم و پر کرده که ذهنم جز بابا به هیچی نمی‌تونه فکر کنه. از پله‌ها که میام پایبن به سمت خونه مامان، به پشت درب نگاه می‌کنم و قلبم فشرده می‌شه از نبود کفش‌های بابا ، دلم می‌خواد درب و باز کنم و مثل همیشه بگم بابا سلام ، خونه مامان که هستم به مبلی نگاه می‌کنم که بابا عادت داشت روی اون بشینه و ... دلم برای صداش خیلی تنگ شده.

کاش بودی.

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی