در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

کوچولوی دلتنگم

چهارشنبه, ۱ دی ۱۴۰۰، ۰۱:۱۲ ب.ظ

امید: مامان تو از دست بابایی ناراحتی؟

من: نه عزیزم. چرا ناراحت باشم؟

امید: چون بابایی فوت کرده!

من: نه؛ اخه خودش که نمی‌خواسته فوت کنه.

امید: من فیلم‌های بابایی رو بذارم تو ناراحت می‌شی؟

من: نه خوشحالم می‌شم که بابایی رو ببینم.

امید: من همیشه تو هارد (پاک نشود) و نگاه می‌کنم تو فیلم‌های تولد امیر که بابایی هست.

 

  • هستی ...

نظرات (۱)

  • دختر پاییزی
  • سلام تسلیت میگم به خاطر فوت پدرتون روحشون شاد و قرین آرامش 🌷

    پاسخ:
    سلام. ممنون عزیزم. سلامت باشی.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی