در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

دلتنگی مدام

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴ ق.ظ

از وقتی بابا رفته و یه آدم داغدیده شدم خیلی باید حواسم به خودم باشه؛ هر تلنگری و هر چیزی که شاید برای بقیه بی‌ربط به نظر برسه من و به گریه می‌اندازه و ساعت‌ها افسرده هستم و بعد باید خودم‌ و از چشم مامان و داداش‌ها و بچه‌ها دور نگه دارم تا متوجه چشم‌های ورم‌کرده من نشوند. بنابراین چندوقته من موسیقی گوش ندادم اخه هر اهنگی می‌تونه من و آوار کنه، اگه آهنگ‌ غمگین باشه و مرتبط به غم و جدایی و مرگ و پدر و رفتن که دلیلش مشخصه اگه کردی باشه بدتر چون بابام آهنگ کردی دوست داشت و چون بابا روز عید فطر حالش بدتر شد و از خونه رفت تمام آهنگ‌هایی که اون روز پخش شد من و پرت می‌کنه به همون روز و اون حال و هوای وحشتناک خودم و خانواده‌ام.

 وقتی تو تی‌وی دعای فرج پخش میشه و بیمارستان و بیمار کرونایی نشون می‌ده و یا حتی وقتی حرف از اتمام‌ کرونا و کم‌شدن آمار مرگ و میر می‌زنند من اشکم روانه می‌شه. وقتی حرف از سختی مرگ با خفگی می‌شه به خودم احساس خفگی دست می‌ده و وقتی برخی افراد ضد واکسن می‌گن کرونایی وجود نداره و این فقط تلقینه و استرس باعث مرگ می‌شه گریه می‌کنم.

دلم برای عمویم خیلی تنگ شده؛ دلم می‌خواد برم ببینمش و بغلش کنم تا یکم گرمای وجود بابا رو از عمو بگیرم، دلم می‌خواد حرف بزنه و من به چشماش که شبیه باباست خیره بشم و به صداش که با همون آهنگ بابا حرف می‌زنه گوش بدهم اما می‌ترسم طاقت نیارم و از دلتنگی من عمو هم دلتنگ‌تر بشه...

انگار به تنهایی از پس این بحران برنمیام، دارم به رفتن پیش مشاور فکر می‌کنم.

  • هستی ...

نظرات (۴)

عزیزکم 🥺🥺🥺🥺🥺💔💔💔💔💔

 

برات آرامش آرزومندم 🌺

 

ولی نوشتن خیلی خوبه ... آدم خالی میشه 

پاسخ:
ممنون یاسی جان.
خودم اصلا دوست ندارم خدای‌نکرده باعث غمگینی کسی که می‌خونه بشم و یک از هزار حرفم و می‌نویسم؛ این روزها تمام وجودم پردلتنگیه و چیز دیگه به چشمم نمیاد واسه نوشتن.

نمی‌خواد به فکر خواننده باشی 😘😘😘😘😘

اینجا قراره تو راحت باشی 

خونه‌ی توئه 

♥️♥️♥️♥️

 

پاسخ:
عزیزم؛ ممنون.
  • دُردانه ‌‌
  • چند وقته نیستی. خوبی؟

    دو هفته پیش مشهد بودم. هر جا می‌رفتم یادت می‌افتادم :)

    پاسخ:
    سلام نسرین جان. ممنونم که حالم و پرسیدی کلی خوشحال شدم.
    راستش زیاد حالم خوب نیست (در حال تلاشم که زندگی کنم )
    پستات و خوندم چندبار اومدم کامنت بذارم دلم نمی‌رفت. اخه مشهد و که ترک کردی پست‌ گذاشتی دلم می‌خواست عذای حضرت مهمونت کنم(یادته قولش و تو اولین کامنتم بهت داده بودم و راستش دو ساله خودم سهمیه‌ام و تا آخرین لحظه نمی‌گیرم که اگه اومدی بدقول نشم.)

  • دُردانه ‌‌
  • فدات شم. تو سهمتو بگیر منتظر من نمون. روز اول، یکی از دوستان قیمه گرفته بود. آورد هر کدوممون یه قاشق برداشتیم. من برنامۀ نسیم رضوان رو هم نصب کرده بودم ولی فکر کنم کار نمی‌کرد. قبلاً پیامکی بود راحت‌تر بود.

    پاسخ:
    خوب خداروشکر که غذای حضرت نصیبتون شده. 
    تو برنامه نسیم رضوان راس ۸ صبح باید تو قسمت مهمانسرا شماره ملی رو وارد کنید و روز و انتخاب کنید که خیلی راحته متاسفانه چون وقتی مشهد بودید و در حال حاضر شرایط قرمز شده ظرفیت مهمانسرا خیلی کم شده.
    ولی خیلی حیف شد موقعی که مشهد بودی پست نذاشتی وگرنه من اون مدت با علاقه به آدمها نگاه می‌کردم و حواسم بود که دنبال نشانه‌ها باشم.زیارت قبول و امیدوارم حالت خوب خوب شده باشه:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی