در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

مشتری مداری

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰، ۰۴:۰۶ ب.ظ

من به خرید‌ مجازی کمی بدبینم مخصوصا اگه قرار باشه پول و قبل از دریافت کالا پرداخت کنم.

یک فروشگاه اینترنتی لباس زنانه رو چندوقتی تو اینستا دنبال می‌کنم و از مدل لباس‌هاش خوشم میاد اما تا به حال سفارشی نداده بودم تا اینکه هفته پیش از یه مدل شومیز خیلی خوشم اومد و جهت سفارش به ادمین پیام دادم ایشون عنوان کرد این رنگ خاص که من دوست دارم ۵۰ هزار تومان گرونتر از بقیه رنگ‌هاشه؛ گفتم ایراد نداره فقط اگر تا دوشنبه ۴ بهمن به دستم می‌رسه سفارش بدهم)اخه سه‌شنبه یه مهمونی دعوت بودم و دوست داشتم لباس و واسه اولین بار اونجا بپوشم) ادمین مطمئنم‌ کرد که لباس تا دوشنبه دستم می‌رسه من همون موقع هزینه رو واریز کردم و نشانی رو واسش فرستادن. و از اول هفته منتظر دریافت لباس بودم یکشنبه محض یاداوری دوباره به ادمین پیام دادم و جویای زمان تحویل سفارش شدم که طی یک پیام صوتی اعلام کردند حتما دوشنبه به من تحویل می‌شه! روز دوشنبه از صبح خانواده رو گوش به زنگ کردن که یک بسته برای من میاد حواستون باشه که خونه باشید و به من خبر بدهید...متاسفانه تا شب سفارش نرسید دوباره به ادمین پیام دادم که سفارش  من چی شد؟ وایشون فقط گفتند پست شده ازشون خواستم‌کد پیگیری برای من بفرستند سه‌شنبه ساعت ۲ برای من یه کد فرستادند هفته گذشته تو ا

نوشته شده در تاریخ ۶ بهمن ماه ۱۴۰۰

بابت چالش پیش‌نویس شارمین

  • هستی ...

نظرات (۱)

  • دُردانه ‌‌
  • خب بعدش؟ بالاخره کی رسید دستت؟

    من هیچ وقت از اینستا نمی‌خرم. از باسلام و دیجی‌کالا و فروشگاه‌های اسنپ می‌خرم که پشتیبانیشون قویه و همیشه هم حق با مشتریه. در واقع ترجیح می‌دم یه واسطه بین من و فروشنده باشه که هوامو داشته باشه.

    پاسخ:
    واای کلی دردسر کشیدم و کلی با ادمین پیام رد و بدل کردم و ایشون اخر سر گفت به ما ارتباطی نداره و ما پست کردیم. با کدپیگیری که نگاه کردم محموله روز سه‌شنبه۵ بهمن تحویل پست شده بود در صورتی که قرار بود دوشنبه ۴ بهمن لباس دستم باشه. بالاخره روز ۲۳ بهمن لباسم دستم رسید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی