در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

تاری از موی سرت کم بشود می‌میرم

چهارشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۴:۴۱ ب.ظ

آذرماه پارسال بود که امیر با نگرانی از سلمانی برگشت و گفت آقای آرایشگر بهش گفته چقدر موهای جلوی سرت کم شده و حتما برو دکتر داری کچل می‌شی...

اولش کلی از دست آقای ارایشگر ناراحت شدم و گفتم بی‌خود کرده، ما اصلا تو ژنتیکمون کچلی نداریم تو هم پرمو می‌مونی الکی نگران نباش. بعد که خودم رفتم جلو و نگاه کردم با تعجب به امیر گفتم اوا موهات چی شده؟!

مدت کرونا امیر خیلی با فاصله به آرایشگاه می‌رفت مثلا ۳ ماه یکبار بنابراین همیشه موهاش بلند بود و  اصلا کم‌ حجم شدن مو به چشم نمیومد..

خوب واقعا موهای امیر کم حجم شده بود و وضعیت به شکلی بود که روز بعد در مدرسه علاوه بر همکلاسی‌ها، مدیر و معاون‌ مدرسه نیز از کم‌ حجمی موی امیر ابراز تعجب کرده بودند و این‌ موضوع باعث نگرانی زیاد امیر شده بود..

نوبت اولین متخصص پوست و مویی که نزدیکترین وقت خالی رو داشت گرفتیم و اونجا رفتیم که آقای دکتر بدون نزدیک شدن به ما تشخیص قارچ پوستی و ریزش سکه‌ای رو داد و دارو تجویز کرد..۲ بار پیش این آقای دکتر رفتیم و به نظر من موهای امیر بهتر شد ولی نظر پسرم مخالف من بود و دائما تکرار می‌کرد که مو هام داره می‌ریزه..هر روز یک‌ گزارش از تعداد موهای ریخته شده می‌داد  من می‌گفتم تا ۷۰ طبیعیه. چندروز پیش داد امیر دراومد که مامان تو حموم‌ شمردم دقیقا ۷۴ دونه مو ریخته(خداییش چه حوصله‌ای که بشینی و موهایی که می‌ریزه بشمری)

با اصرار امیر دوباره قرار شد از یک متخصص براش وقت بگیرم، متخصص مورد نظر تنها حضوری وقت می‌داد بنابراین دیروز رفتیم مطبش که خانم‌ منشی عنوان کردند تا آبان دکتر وقتهاشون پره... کنار مطب این دکتر، خانم دکتری مطب داره که ایشون نیز به تبحر در کار شهره هستند با اینکه وقت قبلی برای ایشون هم نداشتیم طبق تجربه‌ای که داداش از رفتن به مطب این دکتر داده بود با اعتمادبه‌نفس کامل رفتیم جلوی میز پذیرش و من بعد از سلام فامیلی و گفتم‌ و خانم منشی اسم و یادداشت کرد و مبلغ صدهزارتومان پول نقد جهت ویزیت دریافت کرد(فقط پول نقد) هیچ سوالی ازم نپرسید که قبلا وقت گرفتی یا نه که اگه می‌پرسید من راستش و می‌گفتم و نمی‌تونستیم دکتر و ببینیم...در مدتی که منتظر نوبت بودیم صدای پاسخ تلفنی منشی رو می‌شنیدیم که تا مرداد وقتهامون پره!

از مطب دکتر که اومدیم بیرون امیر گفت مامان بیا بریم پیش اون یکی متخصص و برای آبان هم وقت بگیریم(وسواس دکتر رفتن‌ پیدا کرده گویا و اینکه از الان امیدی به بهبودی نداره) هزینه ۳ قلم دارو شامل یک شامپو و ۶۰ عدد قرص و یک قطره شد ۵۶۰ هزار تومان و من به این فکر می‌کردم که هنوز تیرماه شروع نشده و بیش از نیمی از حقوق ماه خرج شد..

- از موقعی که نگرانی امیر برای ریزش موهاش شروع شده امیدم هروقت از دست داداشش عصبانی می‌شه بهش می‌گه کچل:) و وقتی خیلی خوشحاله بابت کاری که امیر واسش انجام داده می‌گه چه خوب که داداشم کچل نیست و این همه مو داره:))

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی